-->

Review reader yang setia #part 2

السلام عليكم
dan salam satu malaysia :)

selamat malam semua :) Maaf sebab Hazirah lambat review reader yang setia ni , nak tengok part 1 ? boleh baca kat sini , kalau part 1 ni kebanyakannya pasal blogger yang kaki segmen/giveaway/ . So , ada kelainan sikit dengan part 2 ni , kebanyakannya blogger yang jenis suka kongsi info/tips dan banyak lagi , memang wajib singgah ok ? nak tahu kenapa Hazirah review mereka ? singgah sini ! Kalau ada salah info inform ye ! 

Walaupun Cik Intan ni tidak meninggalkan link blog namun beliau sempat komen entri tu , jadi Hazirah dengan berbesar hati ingin review blog beliau . Blog Cik Intan ni memang berguna untuk masa akan datang sebab disamping blogging beliau juga ada buat perniagaan secara online antaranya jam tangan ,peplum beserta skirt , dan lain-lain ... dalam blog beliau juga ada berkongsi resepi , dan banyak lagi , jom terjah !
Blog ini berkongsi apa sahaja contohnya kebenaran I-City , arwah hadir ke majlis pengebumiannya , gambar yang diedit sepenuh masa demi memenangi contest dan banyak lagi benda yang dikongsi , beliau juga sedang mengadakan satu segmen bloglist kerana telah kehilangan list apabila berjaya bertukar ke domain dot my , so kalau korang nak join boleh lah ke sini apa-apa pun tahniah ! 

yang ni pula newbie kot , sebab entri dalam blog tu sikit sahaja dan yang terbaru adalah tentang perlawanan antara gajah putih dan harimau malaya . blog tersebut mempunyai 6 follower jadi kamu yang membaca ni tolong lah tingkatkan sampai 100 boleh ? hehe.... Hazirah ada sedikit pendapat tentang blog ni antaranya ialah kalau boleh yang lagu tu tak perlu letak sebab dah lah error buat semak je dan header tu nanti belajar cara-cara transparentkan gambar biar hilang warna putih-putih tu , sekian .

hurm , jangan berkecil hati atau apa-apa ye , kamu nak direview jugak ? join segmen ni ! kalau korang join dan menang Hazirah akan review cara yang lebih cantik seperti kenalkan siapa korang , berapa follower , dan tiada kritikan ye semuanya pujian , nak tak ? joinlah sekarang !!

       lots of love ,

9 comments :

Unknown said...

alamak di review la..thanx...

Nadia Elena said...

untunglah..wuwuwuw... =')

Unknown said...

Tahniah buat semua yang telah direview ^_^

intanfirdaus247 said...

Ya Allah terharunyaaaaa….tersentuh ati jap….huhu.Hazirah cayang…tq dear ..ish sungguh kak intan x sangka ada orang review blog kak intan….adeh2..pengsan jap..pastu bangun balik pandang sambil x berkelip..huhuhu..cayang Hazirah ketat2 sampai xleh napas…boleh gitewww..? heehe

Hazirah Muslim said...

@intanfirdaus247 boleh boleh haha :) sama-sama :D

THE AUTHOR said...

Aku nak singgah ke blog newbies tu

Syarifah Nadia Syed Mohsin said...

nice blog... salam kenal.. follow sini... :P

Hazirah Muslim said...

@Fendy you are welcome :)
@Nadia Elena hehe untungkah ? xD
@Hanif Idrus ha! singgah singgah :) haha
@Syarifah Nadia Syed Mohsin salam kenal jugak , haha dah follow balik tq for following me :D

Unknown said...

Thanks review my blog. I'll follow yours. :)