-->

Follower ke 247 (:

salam 1 Malaysia semua ! Harini Hazirah nak review blog follower yang ke-247 . haha, ada yang pernah tanya kenapa tak review blog follower ke 100/111/200/222 ? jawapannya ialah sebab Hazirah suka no. 7+4+2 berganding bersama (: hehe kalau tunggu follower blog hingga 742 memang tak review mana-mana blog tahun ni lah ... 
walaupun korang mungkin beranggapan "ish3 , baru 200+ follower . itupun ada hati nak review blog orang lain" T_T .takpe janji hasrat ku tercapai . nak tahu tak siapa follower yang bertuah tu ?
dia ialah Kak Azzah

klik header (belah kanan korang) untuk ke blog dia (;
blog Kak Azzah ni comel , bila masuk rasa macam taknak keluar . sekali pandang terpikat selamanya, haha .
Selain itu , setiap entri pasti diselitkan sekali doodle yang comel-comel , suka pulak tengok (:
Kak Azzah ada sertai pertandingan 'contest blog siapa yang kawai tu ?' ,saya berpendapat blog akak ni mempunyai peluang untuk dapat top 3 sebab blog akak tersangat comel !
sekian sahaja (;
Hazirah Muslim ♥  

10 comments :

Azzah said...

thanx review blog akak..hepi blogging dear..:D

Fendy said...

bestnyer dpt di review...

Dunia Wilma said...

Follower baru 200++ bukan alasan untuk kita tak boleh buat review...Betul tidak? ^_^ Yang penting kita ikhlas...

Hazirah Muslim said...

sama-sama Kak Azzah

Hazirah Muslim said...

best ke Fendy ? takpe , lain kali kita buat segmen review2 ok ? haha

Hazirah Muslim said...

saya setuju dengan apa yg Dunia Wilma katakn (:

balqis fatini said...

ehermmm,, 2, 4, 7, ... no. yg sgt sesuai ! huhukk !ngeh3 ... >_<"

Hazirah Muslim said...

baru tahu ke balqis fatini ? haha XD

Aimi Syahirah said...

Salam kenalan! Very nice blog here. Suka3x!=) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/tempoh-hampir-tamat-cepat-join-segmen.html

Athiqah nabila said...

suka azzah blog dia di review